söndag 11 november 2012

Födisfirande del två

Kameran var utan minneskort, så det blev dåliga bilder tagna med telefonen i stället.
  
Igår firade jag för andra gången min födelsedag. Den här gången skedde det i min mosters lägenhet (eftersom det är så svårt att få alla ut ur huset) och de inbjudna gästerna var mina närmaste gymnasiekompisar Elsa, Hanna och Stella. När jag kom in i lägenheten blev jag nästan galen när hela lägenheten låg i beckmörker och inga lampor funkade. Nästan i panik ringde jag till mamma som sa att jag måste sätta på strömmen ... Hehe. Men hur som helst så bjöd jag på mat och efter det kollade vi på film och pratade resten av kvällen. Det blev också lite gammeldansnostalgi då vi plötsligt bara började dansa rörelserna till danserna :) En rolig kväll var det! 

1 kommentar:

  1. Det var en trevlig kväll, tack! :) Haha, det ser ut som om jag har byxor! :D aj, men det e ju Hannas tröja som jag lånade ;)

    SvaraRadera