måndag 24 oktober 2011

Tandläkare och purjorasister

Idag kom den dagen jag fasat för en tid nu... Det var nämligen dags att besöka farbror tandläkare. Senaste gång jag var där sa dom att idag skulle det vara ett lite större ingrepp, så jag var lite skraj, som du kanske förstår. Jag fick bedövning för första gången i mitt liv (!) och upptäckte att det faktiskt inte är så farligt att sitta i tandläkarstolen! Det var dessutom sista gången jag hade inbokad (eftersom jag fyller 18 nästa vecka börjar det kosta) så nu är jag FRI, tänkte jag och skuttade (nå inte nu riktigt) tillbaka till skolan.

Efter skolan for jag hem till Hanna och bakade två skinkpajer med henne, eftersom vi hade lovat att baka till FN-dagsfesten i skolan imorgon. Vi kom fram till att hon är en purjorasist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar