onsdag 26 oktober 2011

Megazone

Dagens Grani Youth program gick ut på att vi var och spelade Megazone. Det innebär att man är i två lag och skjuter på varandra med laserpistoler. Det var helt mega awesome! Rekommenderas varmt! Varmt är förresten ordet, det var helt supersvettigt. Vi var typ bara flickor på vårt lag, så vi förlorade ganska rejält, men det gjorde absolut ingenting eftersom det var så jätteroligt. Megazone är absolut något jag vill testa igen! :D Har tyvärr ingen bild eftersom jag glömde kameran hemma...

2 kommentarer:

  1. Ojj ja sku ha villa komma med :S men ja va lite upptagen med en viss herr Mattias :p hehehe :D
    miss u<3

    SvaraRadera
  2. Jag förstår nog dig, det är ju fortfarande en så ny juttu... Men jag måst nog ändå säga att du missade nåt, för det var jättekul!
    Jag saknar dig också <3

    SvaraRadera