söndag 30 oktober 2011

Fest!

Gårdagen var mycket lång och tung, men samtidigt helt underbar. Man kan sammanfatta kvällen med det här; musik på högsta volym, god mat, fina vänner och många skratt. Det blev en hel del dansande, allt från zorbas, till vals till "normalt" dansande, pingisspelande och upprepade (misslyckade) försök av Rebecca att vara tyst. Såklart fick jag också en hel del presenter, bl.a. flera böcker, flera filmer, en helt gorgeous teckning (av mig) gjord av Rebecca, skönhetsprodukter, en blus, en öl (jag fyller ju faktiskt 18 år), scarfar och en ursnygg takeaway coffee -termos. Score! Underbara vänner jag har <3 (och inte bara för att de ger mig fina gåvor). Tack för en härlig kväll!

Vilt dansande på gång




Det absolut populäraste godiset





När de sista gästerna farit hem blev Hanna J. och Elsa kvar eftersom de skulle sova över. De hjälpte inte så hemskt mycket till med städningen, men det var jättetrevligt att ha dem här. Vi blåste upp Elsas madrass i vardagsrummet och sen kollade vi på "Love actually" till kl.3. Efter det började vi göra oss klara för att gå i säng, men på nåt sätt så lyckades vi inte ta oss i säng förrän klockan fem... När vi på morgonen vaknade 11 blev vi förskräckta (eftersom de skulle fara nånstans), men sen insåg vi att man ju idag flyttar klockan en timme bakåt, så vi vann en hel timme- perfekt!

2 kommentarer:

  1. Bra skrivet! :D
    o fina bilder, ser nog så snygg ut i första, haha :'D
    oj nej, hjälpte vi int tillräckligt? :O du ville int ha så mycke hjälp, remember..? :P nåjaa, sori :) men jag/vi hade bråttom!

    Tack för festen, natten o maten! :)
    ses, E <3

    ps. kom ihåg att som 18-åring e man int gammal! >:D

    SvaraRadera
  2. Tack :D Nej, nej, jag menade bara att jag fick en massa disk att sköta om när ni for, men det var ju oundvikligt och självklart att jag måste göra det själv!

    Varsågod!

    SvaraRadera