torsdag 3 april 2014

Releasing my inner fangirl

För första gången i mitt liv känner jag mig som en tvättäkta fangirl. 

Ni vet, hjärtat dunkar, händerna blir svettiga, får inte nog, sover helt för lite ...

Och det här skrämmer mig. 

Roten till "problemet" har två namn: Danisnotonfire och Amazingphil. 

Och det är så konstig eftersom jag vanligtvis inte alls skulle falla för killar som de (nu låter det som om jag skulle vara kär i dem, det är jag inte!). De är mera rockiga och nördiga än jag, men jag gillar dem helt enkelt för deras personligheter. De är underbara!!! Dan speciellt är superrolig och sarkastisk hela tiden, och jag bara älskar det! 

Dessutom är de inte rädda för att skämma ut sig och visa sig fula! Här är ett exempel: 
De är alltså Youtubers och kommer från Storbritannien (älskar deras accent!). Förutom att de gör youtube-videor har de också ett eget radioprogram på BBC! (Jag dog nästan när jag såg att de hade fått intervjua Taylor Swift!)

Sist men inte minst, här kommer några av deras videor: 


(Älskade att han sa att han kollat på Downton abbey!!!) 
Deras gemensamma video :) 

Hoppas någon annan än jag förstår mig och också älskar Phan lika mycket som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar