torsdag 20 februari 2014

Veckans plus och minus:


+ har läst sagor (den lilla sjöjungfrun bl.a.) i en kurs (i vilket annat ämne får man göra det?!)

 + kunde faktiskt gå och träna på måndag! (Brukar annars alltid ha fullt upp sön-tis)

- testade en ny "maskin" på gymmet och har galet ont i ryggen efteråt

+ hade bara en istället för tre föreläsningar på tisdag

+ fick en gratis Sverigekryssning av Marcus

+ var på en spontan kirppisrunda med Leila och kom hem med två böcker och två filmer

+ hade en spontan GY-gång hos oss då vi sjöng Singstar och hade roligt



- jag har gått väääldigt sent och lägga mig (en natt halv två ...) --> sömnskuld

- steg upp två timmar tidigare idag än jag vanligtvis brukar

+ men det var värt den eftersom jag prövade på Zumba för första gången och det tyckte att det var jättekul!

+ annars ledig dag på torsdag (woohoo för inhiberade föreläsningar!)

+ MICHAEL BUBLÉS KONSERT ÄR IMORGON!!!

Med andra ord, med en överlägsen majoritet av plus (nio av tolv) kan jag lugnt säga att jag haft en bra vecka. Och den största grejen är ännu på kommande! Bloggar säkert om konserten på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar