torsdag 13 februari 2014

Äntligen ny telefon!

Ända sedan jag fick veta att jag inte kunde ha Instagram på min Nokia-telefon har jag gått och funderat på att köpa en ny telefon (men inte bara på grund av den saken). Och på tisdag slog jag slag i saken!

Jag och Gustav for efter skolan till Verkkokauppa och det blev en Samsung galaxy core plus. Jag vill helst inte säga att jag älskar något materiellt, men just nu älskar jag faktiskt min telefon. Den har allt jag velat ha så länge! En vettig och fungerande Tumblr-app, en enklare Spotify-app, Angry birds (som jag aldrig kunnat ha tidigare), Wordfeud, Blogger-app som faktiskt fungerar (börjar kanske blogga från telefonen!), snygg grafik, frontkamera och för första gången har jag fått min hotmail synkad. Och inte att förglömma: Instagram! 
Följ mig på smultron93! 

Så här ser den ut:
Älskar dess utseende. Ville ha en vit eftersom jag har haft en blå telefon så länge (fick inte välja den själv, fick den i studentgåva). När jag kom hem med den på tisdag kunde jag inte lägga den ifrån mig, jag tror jag lekte med den från klockan sju till elva...   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar