lördag 1 mars 2014

Glädjeämnen

Jag har mycket att vara tacksam över i mitt liv just nu!

- Igår tog en kurs vi haft sen september slut, vilket innebär mindre skola framöver och dessutom läggs 10 (!!!) studiepoäng till saldot!

- Igår inleddes även mitt sportlov/den undervisningsfria veckan (som det heter vid uni)! Så inga föreläsningar nästa vecka! Wohoo!

- Igår fick jag träffa mina bästa kompisar igen. Det blev en awesome kväll då vi gick ut och äta, vandrade omkring längs Helsingfors gator och slutade hemma hos Hanna. B-E-A-utiful. 






- På torsdag beställde jag kryssning och det blir avresa nästa veckas tisdag! Wohoo part 2!

Har med andra ord mycket att se tillbaka på som varit roligt, men även en hel del i framtiden som väntar. The best is yet to come! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar