måndag 9 september 2013

A weekend of tranquility

Det här veckoslutet beslöt jag mig för att följa med mina föräldrar till lande. Det visade sig vara precis det jag behövde. Vädret var somrigt och varmt och vi sysselsatte oss med att plocka svamp, läsa, gå i bastun och titta på stjärnhimlen. Det var verkligen idylliskt. 

Här kommer några telefonbilder: 
Redo för skogstur!
Skogens guld
Skörden
Utedass hör till charmen
Sen kväll efter bastun

Jag fick verkligen ladda batterierna. Komma ifrån datorn och den ständiga uppkopplingen någonstans. Befinna mig mitt i en skog och endast höra vindens sus. Blicka upp mot en stjärnklar natthimmel och känna sig liten på jorden. Allting är så mycket större än vad jag är. Känna sig levande

Andas in lugn, andas ut stress. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar