lördag 24 augusti 2013

Sveaborg - take two

Igår var jag med Hanna, Stella, Elsa och Jesse till Sveaborg! Det var jättekul, även fast jag varit där en gång ren i sommar. Vi skrattade och pratade som vi brukar, men tog också tid för att utforska och "turista" på ön. Vi hittade en lång tunnel som fanns i den gamla muren, men det intressanta var att den var helt beckmörk! Vi såg ingenting utan Stellas lilla ficklampa! Roligt med lite äventyr. När vi lämnade Sveaborg var kvällen ännu ung, så vi avslutade på Memphis. Kul kväll! Alla bilder är tagna med telefonen eftersom kamerans akku gav upp efter två bilder ...









 Aijo förresten, mitt hår är nuförtiden kort!
 Jag har ännu en sommarlovsvecka kvar och sen börjar studierna igen, och jag har planerat att ta ut så mycket av den som möjligt. Ha det så bra, gott folk!

4 kommentarer:

  1. hei ööh ändra min blogga adress till only-sylvia.blogspot.fi tänkte bara säga ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehhe hej, ändra de igen, men nu är jag (väl) nöjd med namnet! thatkidsylvia.blogspot.fi blev det!

      Radera
    2. Nå nu e de ändrat, men is nu int byta igen på ett tag, ok? Haha! :)

      Radera