måndag 29 juli 2013

Tumblr-beroende?

Jag har blivit helt kär i min Tumblr ... <3 <3 <3 Ljuvliga bilder, sådan ögonfröjd alltså! Nu har jag dessutom fått lite mera följare (men ändå väldigt få i jämförelse med de flesta), så nu händer det faktiskt saker. Bara en endaste en person är en sådan som jag känner på riktigt, så alla andra har bara sökt sig in på min Tumblr och bara gillat min blogg helt enkelt. Jag har dessutom börjat skicka meddelanden med en annan flicka. Och fast hon är från Malaysia så har vi otroligt mycket gemensamt. Tacka vet jag internet. Världens bästa uppfinning. Ville bara säga det.

Check it out --->http://hainus.tumblr.com/

(Hädanefter hittar ni linken till min tumblr under andra bra bloggar-listan).

2 kommentarer:

  1. Nu förstårdu min kärlek för bloggandet ;) jag har int berättat att jag har ny blogg?? sylviablogs.blogspot.fi är adressen :)

    SvaraRadera
  2. Japp, indeed! Tumblr <3 Nä, det visste jag inte, bra att du sa så att jag får läsa den :)

    SvaraRadera