tisdag 18 september 2012

Lilla My

Hej igen! Förra veckan var jag på Gulisintagning (man kallas "gulis" det första året). Man skulle klä ut sig enligt temat film. Jag hade ingen aning om vad jag skulle klä ut mig till, men efter lite googlande blev det Lilla My. Jag hittade en röd långärmad klänning billigt på loppis (den syns på bilden), hade grön rosett, svarta strumpbyxor och skor samt lade upp håret i en "knåka". Jag tycker själv det blev riktigt lyckat! Själva festen var kul (även om det gick lite vilt till emellanåt) och jag lärde känna lite nya människor. Vi skulle gå runt i stan till olika stationer och utföra alla möjliga uppgifter. Det kändes extra bra när min grupp vann alltihop! :)
Annars så går nog studierna bra. Norskan är lite jobbig, men alla andra ämnen flyter på bra. Nu har jag dessutom börjat lära känna mina studiekompisar, yes!

Pst. Ni kan ju kolla vad jag gjorde på söndag här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar