söndag 9 september 2012

Frågestund

Jag känner att det har varit lite dött på bloggen nu på sistone. Jag orkar helt enkelt inte uppdatera lika ofta. Därför tänkte jag utlysa FRÅGESTUND! 

Nu har du alltså chansen att fråga det där som du alltid undrat över, det du inte förstått eller aldrig vågat fråga face-to-face. Eller så kan du ju också fråga vad jag åt till morgonmål eller vilken färgs strumpor jag har. Helt hur du tycker. Skicka din fråga eller kommentar fast som anonym om du vill :) 

Jag tänker inte svara om inte det finns åtminstone två frågor totalt! Man får såklart skicka fler frågor om man vill. Jag svarar på ALLT.  

5 kommentarer:

  1. 1. vem e den snyggaste kändisen du vet? ;)
    2. finns de nån kille du gillar just nu eller tycker lite speciellt mycket om? om det finns, så behöver du int säga namn, om du int vill!
    3. va e de fö speciellt med färgen grön? :D
    4. vem e den personen du kan berätta allting till?
    5. gillade du frågorna? ;D

    SvaraRadera
  2. Hmmm... Jag gillar frågorna som "Anonym" skrev här ovanför :) jag undrar om du speciellt mycket gillar någon i den grupp du studerar i just nu? Och jag menar så klart en kille :D

    Vilket är det pinsammaste spelet (t.ex. bordspel) du varit med om?
    Vad skulle du göra med pengarna om du skull vinna 1 miljon euro på lotto?
    Om du skulle ha möjlighet att få börja med en ny hobby, vad vore det?

    Undrar om du vet vem jag är, för jag tänkte faktiskt vara anonym...

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag undrar vilket arbete/yrke du helst inte skulle vilja arbeta med i framtiden? Varför? Finns det många sådana? :)

    SvaraRadera
  4. 1. Tycker du att människor som inte är troende är "sämre"?
    2. Vilken blogg av de du läser tycker du är intressantast?
    3. Äger du ett par strings?

    SvaraRadera
  5. Tack för frågorna! :) Jag svarar på dem i ett nytt inlägg! :)

    SvaraRadera