fredag 4 oktober 2013

Update

Tänkte bara kasta in några rader för att meddela att jag faktiskt lever, trots att bloggen kanske inte gör det. 

Livet rusar på som vidare. 

- Känner mig allmänt stressad över mina studier och har kanske en minikris på gång just nu angående dem.

+ Mamma har äntligen valt en möbelserie till vardagsrummet och här i veckan köpte hon ett nytt tv-bord. Äntligen börjar vi få ordning på vårt vardagsrum som varit kaos efter renoveringen. 

+ Två veckor till höstlovet, tre veckor till Norge-resan och 30 dagar till min födelsedag.  Sånt höjer definitivt motivationen.

- Insåg att jag fyller 20 år. TJUGO. Shit vad mycket. No more teenager. Vuxen, så där på riktigt. Voi jummijammi mamma gifte ju sig som 25-åring! Gulp!  

Hoppas allt är bra med er! Njut av det fina höstvädret! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar