söndag 17 mars 2013

Hår, videor och skratt

Det började med att jag såg Ellen-videon och sen såg jag den riktiga (kolla först på den övre och sen på den undre): 
Haha, hennes min är priceless när hon inser vad som har hänt! (Ja, jag vet att man inte ska skratta åt andras olycka, men det här är inte så farligt tycker jag) ;) 
Sen började jag kolla på en massa hairtutorials på YouTube och hittade några riktigt bra som jag tänkte dela med mig av: 
Jag blev inspirerad och försökte mig på fiskbensfläta. Det gick tyvärr inte så bra själv, men med mammas hjälp gick det väl helt okej ändå. 
Försökte fånga den på bild med webcam. Inte det enklaste precis.
 Det är roligt att leka med håret och lära sig nya saker! Fast jag måste nog erkänna att jag inte är så duktig på sådant, åtminstone inte ännu. Med med lite träning kanske jag kan göra fina flätor eller andra frisyrer helt själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar