måndag 11 augusti 2014

Bröllop

Hela det senaste året/halvåret har förlovningarna och bröllopsbilderna avlöst varandra på Facebook. Det verkade som om alla i min ålder, eller lite äldre, antingen förlovade sig eller gifte sig. Det var verkligen en boom!

En av mina äldsta vänner, Emmy, var en av dem som skulle gifta sig i sommar. Bröllopet gick av stapeln på lördag, 9 augusti. Och jag var så glad att jag blev bjuden! 

Vigseln (som var i min kyrka!)
Nyblivna herr och fru Granberg


Mitt awesome bordssällskap: Aron, jag, Fanny och Mexxi
Jag med mina favoritsystrar :)
 
Med den vackra bruden

Bröllopet var vackert, bruden likaså, brudgummen stilig, festen rolig och sällskapet och lekarna ännu roligare. Älskar bröllop, de är så romantiska och härliga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar